Subject: FW: Andmevahetusleping
From: "Eda Palm" <[email-masked]>
To: "Margit Lauri", "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 28 Jun 2024 13:55:23 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ootan jätkuvalt sisendit 10.05.2024 ja 04.06.2024 esitatud küsimusele.

Kahjuks pean teada andma, et juhul, kui meil ei õnnestu 31. juuliks uut
lepingut õigeaegselt allkirjastada, sulgeb Tervisekassa hetkel kehtiva
lepingu alusel ministeeriumile avatud  x-tee teenuse
kirst.kindlustused2.v1 alates 01.08.2024.

Seega, palun tagasisidet esimesel võimalusel, et saaksime lepingu
sõlmimisega jätkata.

EDA PALM
Ravikindlustuse Teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

From: Eda Palm
Sent: Tuesday, June 4, 2024 8:20 PM
To: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Andmevahetusleping

Tere!

Ootan jätkuvalt tagasisidet lepingu aluseks oleva õigusliku tagasiside
kohta.

Sõlmitud leping lõppeb meil 01.07.2024.

Ikka head

EDA PALM
Ravikindlustuse teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

From: Eda Palm
Sent: Monday, May 27, 2024 9:57 AM
To: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Andmevahetusleping

Tere, Margit!

Ootan endiselt tagasisidet õigusliku aluse kohta, kuna meil oleks väga
vaja lepingus need alused korrektselt välja tuua.

Suundun ise 12.06 puhkusele ja ideaalis sooviks selleks ajaks kenasti
lepingu draftis kokku leppida.

Tervitades

Eda Palm

From: Eda Palm
Sent: Friday, May 10, 2024 3:22 PM
To: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Andmevahetusleping

Tere, Margit Lauri!

Meil tekkis küsimus Lisas märgitud õigusliku alusel kohta. TsMS § 315 lg
sätestab dokumentide kättetoimetamist, kuid meilt päritavatest  andmetest
selleks infot ei saa. Ehk oleks see parem asendada § 306 lõikega 4?

Seega, meil on väike segadus, milleks andmeid vaja on.

Jään tagasisidet ootama

Tervitades

EDA PALM
Teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>

From: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 3, 2024 12:11 PM
To: Eda Palm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Andmevahetusleping

Tere!

Soovime sõlmida andmevahetuseks uue lepingu.

Parimat,

Margit Lauri

Nõunik

Justiitsministeerium

From: Eda Palm <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Thursday, May 2, 2024 11:55 AM
To: Margit Lauri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; JM
info Shared MB <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Andmevahetusleping

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, lepingupartner

Tervisekassa  ja Justiitsministeeriumi vahel on sõlmitud
andmevahetusleping 4-7/106, mille eesmärgiks on andmete vahetamine
tsiviilkohtumenetluse seadustikus kohtule

pandud ülesannete täitmiseks vajalike asjaolude kindlakstegemiseks.

Hetkel kehtiv leping lõppeb 31.07.2024.

Kirjutan, et küsida, kas soovite sõlmida andmevahetuse jätkamiseks uue
lepingu?

Kui Jah, siis palun andke sellest kiirelt teada ning võimalusel edastage
koheselt uuendatud lepinguprojekt, et saaksime seda ka enda poolt
kaasajastada.

Tervitustega

ja kiiret tagasisidet ootama jäädes

EDA PALM
Teenusejuht
Finantsosakond

T: 6033686
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Lastekodu 48,Tallinn
    <https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>